2009. szeptember 1., kedd

Kösz, jól vagyok! :)

Épp suhantunk át Magyarországon augusztus 18-án, közben a Juventus Rádióban Simlis és Szende szórakoztatta, mint mindig, ütős, nem mindennapi humorral a hallgatóságot, amikor is szóba került a Bikini és a fagyi. Az történt ugyanis, hogy három héttel azelőtt elindították a "Nyali Kommandó"-nak elkeresztelt fagyivadászó akciót, amelynek keretén belül Budapest legfinomabb fagyiját készítő cukrászdáját próbálták felkutatni lelkes Juventus- és fagyiimádó lakosokkal egyetemben. A szavazatok megszámlálása négy és fél órát igénybe vevő, kimerítő munka lehetett, de megszületett a várva várt eredmény: a Vári Cukrászda tokaji aszú ízű fagyija került ki győztesen! Így hát másnap sorra is került a hely felkutatása és "letámadása", hiszen nemcsak a Juventus stábja ment el nyalakodni: meghívottként a Bikini együttes tartott még velük, valamint sok szemfüles, hűsülni vágyó, józene kedvelő emberke is, akik a zenekarral együtt énekelhették a Fagyit. Legalábbis így képzelem én, mert - mint mondtam - csak az autóból volt szerencsénk meghallgatni a szerdára tervezett, kommandózáró programot. Így hát csak utólag írom le mindezeket, képpel is szemléltetve a fagyibulit, amit a Juventus honlapjáról sajátítottam el csúnya módon, de aki kíváncsi az eredeti forrásra, az itt megtekintheti, akárcsak a többi képet: http://www.juventus.hu/index.php/aktualis/435-meg-a-bikini-is-veluenk-nyalt-

És hogy távollétem alatt épp mindenről ne maradjak le, arról Ica gondoskodott, neki köszönhetően tehát egy újabb interjúval bővül a gyűjtemény: Lojzi a Stop-ban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése