2010. március 16., kedd

Veress Zoltán, a "rocker" pap

Veress Zoltán 1973-ban született Székelyudvarhelyen, 26 éves korában szentelték pappá, jelenleg a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Felsővadászon plébános. És hogy miért kerül ide, a Bikini honlapjára? Mert nem mindennapi igét hirdet; a Bors Online által készített interjúban így vall erről:

– Jézus a maga korában ugyanolyan lázadó volt, amilyen lázadásnak számított a 60-as években megjelent beatzene és a hozzákapcsolódó mozgalmak. Nem az akkor divatossá vált életformát, hanem a zenében és szövegben megjelenő üzenetet kell közvetíteni.
– „Mindig azt mondják, hogy legyek jó, de miért mindig csak én, csak én legyek a jó”. A Bikini szövegében benne van az üzenet, amit el akarok én is mondani a fiataloknak.

Hát ezért. :)

1 megjegyzés:

  1. Bocsi kedves Sogornéni.
    De sajnos mindenre nem futja az időnkből !!
    Amúgy ÉN is így láttam öröké ahogyan a szöveg mondja : )) És ezért neveltem magam olyanná amilyen vagyok : ))

    És hidd le igazad van : ))

    De azért kell törekedni hogy mi legyünk a jók !!De ha segítünk vele akkor meg jobb !

    Üdv
    Sogri

    VálaszTörlés