2006. augusztus 22., kedd

Palacsinta

Közben örömmel észlelem, hogy beindult az élet a Bikini-fórumon, és sorra kerülnek fel az angol nyelvű dalok is, na meg E222-nek köszönhetően már az Adj helyet magad mellett...-nek az angol verzióját is megismerhettem. :)
Finom volt ma a palacsinta... ;)
Holnap megyünk Monacóba. Kíváncsi vagyok.
Most az éremnek ezt az oldalát nézem. Azt is írhattam volna, hogy az MP3-as lejátszóm majdnem az őrületbe kergetett, mert valami lett vele, és alig tudtam helyrehozni. Vagy hogy elindultunk vásárolni, és sehol nem kaptam egy papucsot, s a végén már a fejem is kezdett fájni.
De valahogy ezek a kellemetlenségek eltűntek estére. Mert van, ami csak hamu, és azt a szél könnyen széthordja, ám a parázs még a hamu alatt is ízzik, akárcsak a tavaszi délután.

If I had another life...
(Ha volna még időm...)

When I was a boy I fell in love with fire
The fires that burnt all over purple flame
Where’s the heat of light now? Where’s desire?
I can’t rebuild this love, I’d love to warm high wire

If I had another life, I’d teach myself to live
And find someone to teach me how to forgive

I walked my life and the shade of so many colours
They all turned black when they came into light
I rode with the under darks, the Devil’s brothers
I love to feel the heat above those wild wild summers, oh

If I had another life, I’d teach myself to live
And find someone to teach me how to forgive


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése