2008. június 25., szerda

Bikini - Randomized by Winamp :)


Mielőőőtt véééééééégleg elmegyek,
kapsz egy kééééépet róóólam,
ha hiányzom, ezt miiiiiiiindig nézheted.
Szééééét is téééééééépheted!!!!!!!!!!

Kösz, jóóól vagyok, egééész nap fagyizok!
Hogy mondjam el, ez kitööölti az ééééletem.
......................................................................
Kösz, jól vagyok, az éveket nem szááámolom.
Booooldog vagyok, nyelem a sok gombóócot.
Múúúló állapot, panaszkodni nincs okom.
Az benne a jó, ha nem ííízlik, hát eldobom,
mert nyaaaaalni csak úgy lehet,
ha élvezzük az ííízeket.
Nyaljuk a fagylaltot, a mézes madzag elfogyott.
Éljük az életet, élvezzük, amíííg lehet.
Nyaljuk a fagylaltot, s a mézes madzag réééég elfogyott.

Hosszúú útra indulok, hosszú útra megyek,
székely hazám föööldje feléé keresztet vetek.
(...)
A háázak és a városok a senki földje lett,
szomorú az idő s nem változik a Kárpátok felett.
Virág nőőőőőtt a Hargitán a szülőföld porán.
Lemenő nap csóókolja, keleti szél szárííííítja.

Ez egy primitííív szerelmes dal, de majdnem belehaltam,
olyan kicsi voltam, olyan védtelen....
Te beszálltál egy idegen fickó kocsijába,
és én vártalak (én hülye), hiááába vártalak......
Azt mondtad, hogy tééévedés vooolt ez az egész,
hogy legyüüünk barátok, de nem ééérted, nekem ez kevééés!!!!
Ez volt éééletem legmagááányosabb napja,
ez volt éééletem legmagááányosabb napja.........

Kiszííííívott nyakkal jött haza,
de nem jött igazán zavarba...
Belehazudott a szemembe, kinyííílt a bicska a zsebemben.
Megüssem vagy ne üssem, azon tűűűűűűnőőőőődtem? (Üsd meg!!!)
Egy nagy pofon nem old meg semmit sem!!!
Te nem szerecc, én nem szeretlek téged.
Érzés nélkül múúlnak el az évek.
Jól megértjük egymást itt az ágyban,
Éjjel-nappal hazudunk egymásnak!

Az élet megy tovább, én meg jövök szembe.
Történni kellene már valaminek...
Kabááátomon jelvény, rajta felirat:
Lassan szopogasd a cukrot, akkor tovább tart!!!

Éva, Márta, Sára, Klára...
Wenn Du hast eine gesehen,
Du hast alle gesehen.

Csak nézem, ahogy betemet az éteri por.
Majd talááálkozunk valahol valamikor...

Méééért iszom, ha nem vagyok szomjas????

Lezárt agyam kulcsát eldobom,
alkoholba fojtom bánatom.
Ma éjjel nem hat ráááám a józanság szava.
Részegen ki visz majd haza?????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése