2008. augusztus 26., kedd

De melyiket???

A jövőre várható új Best of Bikini lemez dupla album lesz, ami azt jelenti, hogy kb. 20 dalt fog tartalmazni. Ezen felbuzdulva gyorsan összeválogattam azokat a Bikini-számokat, amelyeket szívesen meghallgatnék új köntösben, persze figyelve azért a mennyiségre. Nehéz volt a válogatás, főleg hogy amint meglettem vele, gyorsan összeszámoltam, és nem tudom, hogy, de valahogy 44 jött ki összegnek... Így nagy gondolkodások közepette muszáj volt több, mint felét kidobálnom, de még ez sem nagyon ment. Ha ugyanis csak azokat vesszük, amelyek "kötelezően" rajta kell legyenek a lemezen, már 19-nél tartunk. Mert a következők közül melyik dalokat is hagyhatnánk ki?
Ahogy ti zenéltek
Mielőtt elmegyek
Mondd el
Lóhere
Adj helyet...
Legyek jó
Közeli helyeken
A férfi megy, a nő marad
Ki visz haza
Fagyi
Már semmit nem érzek
Könnycsepp a mennyből
Nem lesz ennek jó vége
Álomból ébredve
Angyali üdvözlet
Félnóta
A mennyország felé
Minden úgy történt
Magányos nap

Nem beszélve arról, hogy én például szívesen látnám viszont a Temesvári vasárnapot, a Vidám a helyzetet, a Kedves dalt, az Annyi mindent elhittem-et, az Álomból ébredve albumról pedig még valamelyiket, mondjuk a Rá se ránts vagy a Tavasz címűt. Esetleg össze lehetne vetni az eddigi bestofokkal a születendő lemezt, és akkor még ki lehetne hagyni a fentiekből például a Fagyit, a Legyek jó-t, a Ki visz hazá-t vagy a Már semmit nem érzek-et, a Mondd el-t... De hogy nézne az ki? Bár ha optimistán nézzük a dolgokat, hátha nemcsak 20, hanem mondjuk 28 dal is helyet kaphatna, és akkor minden felférne, ami szem-szájnak ingere. :)
Kíváncsi vagyok, Lojziék hogy döntenek. Mindenesetre nem lesz könnyű...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése